🔎 Onze praktijk Mijn Portaal Ik heb spoed

Complimenten & Klachten

Klachtenformulier

Als je een klacht of een compliment hebt over de praktijk dan horen wij dit graag. Je kunt de klacht of het compliment kenbaar maken d.m.v. onderstaand formulier. Je mag het ook altijd met één van onze medewerkers bespreken. Nadat wij het formulier hebben ontvangen nemen we contact met je op.

Werkwijze na indienen klacht bij huisarts:
  1. De klacht wordt ingediend bij een medewerker (huisarts, assistente of praktijkondersteuner).
  2. De medewerker vult vervolgens een intern registratieformulier in en meldt dit dezelfde dag bij de desbetreffende huisarts. Je ontvangt hiervan een ontvangstbevestiging met een termijn waarin de klacht behandeld zal worden.
  3. De desbetreffende huisarts belt je binnen enkele werkdagen op.
  4. De desbetreffende huisarts bespreekt de klacht met de betrokken medewerker(s).
  5. Samen bepalen ze of- en welke actie nodig is om de klacht af te handelen. Dit wordt schriftelijk vastgelegd.
  6. De huisarts of doktersassistente stuurt je hierna een bericht over de afhandeling van de klacht.
  7. Is de klacht naar tevredenheid van jou opgelost, dan wordt het registratieformulier bewaard en is de klacht afgehandeld.